Søg blandt 1000 spørgsmål

Her kan du søge blandt tidligere spørgsmål og svar. Måske har vi allerede svaret på dit spørgsmål.​
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så klik her og Spørg Bolius.

  • Spørg Bolius

    Carporttag der drypper med kondens

    Det er et tag af trapezplader i plast, der drypper med kondens. Hvordan kan man undgå dette drypperi?

  • Spørg Bolius

    Er det tilladt at forstyrre havefreden med religion?

    Vi har en nabo som beder bordbønner og læser højt (også fra bibelen) i haven. Desuden kommenterer de højlydt, hvad de synes, vi andre s...

  • Spørg Bolius

    Salg af 'forældrekøbslejlighed' - skal vi lave en købsaftale med vores barn?

    Hej Bolius Vi står for at ville sælge vores 'forældrekøbslejlighed' til vores barn, som bebor lejligheden. Men skal vi lave en købsa...

  • Spørg Bolius

    Nybygning af karnap

    Jeg påtænker, at få lavet hul i sydvendt gavl, og få sat en karnap ind på 3 x 1,5 m2. Jeg forstår, at der både skal indhentes byggeti...

  • Spørg Bolius

    Vand fra nabogrund oversvømmer vores - hvordan er reglerne?

    Grunden har et drænesystem, men efter at naboen har bygget nyt hus, så bliver grunden nu pludselig oversvømmet. Hvordan er reglerne?

  • Spørg Bolius

    krav om jordning af installation

    Hvis et køkken er opført i år 2000, i dette tilfælde er det blevet bygget om og man har trukket ny el, er der da krav om at installation...

  • Spørg Bolius

    Sommerhus på sokkelsten

    Hej - jeg har overtaget et ældre sommerhus der står på sokkelsten - hvad vil være det bedste jeg kan gøre for at undgå "trafik&qu...

  • Spørg Bolius

    Laminatgulv på gammelt ujævnt bræddegulv

    Må man anvende beton til udjævning på bræddegulv i etageejendom inden lægning af laminatgulv? Der er 90 cm ml. træbjælkerne og belast...

  • Spørg Bolius

    Byggeretspris.

    På min ejendomsvurdering optræder udtrykket byggeretspris, og tilhørende beløb er sat til 80.000 kr. Der er tale om et fritidshus, beli...

  • Spørg Bolius

    Støttemur

    Hejsa! Først en stor tak for en god mulighed for os boligejere at få rådgivning :) Jeg skal til at lave en lav støttemur (max 60 cm hø...