Søg blandt 1000 spørgsmål

Her kan du søge blandt tidligere spørgsmål og svar. Måske har vi allerede svaret på dit spørgsmål.​
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så klik her og Spørg Bolius.

  • Spørg Bolius

    Valg af gulv til et 70`er-hus

    Vi har købet et hus fra 1970, hvor der er betongulv i stue og spisestue med faste tæpper på. Vi vil gerne have en anden gulvbelægning me...

  • Spørg Bolius

    Rust på bestik fra opvaskeren

    Vi har et stort problem med at der kommer rust på vore rustfri knivbestik, når det kommer i opvaskemaskinen. Vi vasker altid eddike og ci...

  • Spørg Bolius

    Er tilstandsrapport forældet efter 5 år?

    Det er blevet opdaget en alvorlig skade på vores hus, som vi købte i 2008. Kan det virkelig passe, at tilstandsrapporten er forældet efter 5 år?

  • Spørg Bolius

    Klinker på undergulv af træ og med gulvvarme

    Hej Jeg har spånplader på strøer i køkkenet som undergulv og ønsker at ligge klinker med gulvvarme. Men der er jo en udfordring i hvo...

  • Spørg Bolius

    Lille toilet på 1. sal

    Jeg ønsker at lave et så lille toilet som muligt på vores første sal. Hvilke regler skal jeg følge?

  • Spørg Bolius

    Behøver vi damspærre i et uopvarmet kolonihavehus

    Hej Ekspert Jeg er i gang med at sætte gipsloft op i vores kolonihave. I den forbindelse har jeg selvfølgelig googlet internettet tyndt...

  • Spørg Bolius

    Rengøring af gummilister i køle/fryseskab

    Mine gummilister på køleskab og fryser er misfarvede. Kan jeg rengøre dem med klorin?<br />Lærke E....

  • Spørg Bolius

    Hvordan får man bedst læ

    Vi er flyttet i et aldeles dejligt hus, med en dejlig stor have, men vi har et problem: Der er stort set aldrig læ. Hvordan skaber vi bedst...

  • Spørg Bolius

    Optagning af haveflise

    Flere indlæg foreslår, at man kan optage en enkelt haveflise med &quot;hammer og mejsel&quot;. En lidt voldsom metode, der i øvrigt ikke...

  • Spørg Bolius

    Maling af laminatgulv

    Jeg har billige laminatgulve i mit sommerhus og ønsker at male dem hvide...kan man det? Hvis, skal der så hæftegrunder på først? Jeg h...