Søg blandt 1000 spørgsmål

Her kan du søge blandt tidligere spørgsmål og svar. Måske har vi allerede svaret på dit spørgsmål.​
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så klik her og Spørg Bolius.

  • Spørg Bolius

    Hvad er forskellen på boligareal og beboelsesareal?

    Kan I forklare mig, hvad forskellen er på boligareal og beboelsesareal - hvis der altså er nogen?

  • Spørg Bolius

    Revner ml. væg og loft

    Hej. I vores 3 år gamle hus er der her i vinteren opstået revner mellem loft (gips) og væg (beton). Mellem de 2 er der en fuge, der har ...

  • Spørg Bolius

    Teak i 60'er-hus - opdatering?

    Vi har netop købt et hus fra 1962 i velholdt, men meget original stand - og alle døre og klædeskabslåger naturligvis af teak. Min først...

  • Spørg Bolius

    Brandsikkert glas

    Hej! Hvad er prisen for brandsikkert glas i meter mål? Og er brandsikkert glas nemt at smadre mht. indbrud? Det drejer sig om en hoveddø...

  • Spørg Bolius

    mørteltype til overstrygning af tegltag

    Hej Bolius<br />Jeg skal i gang med operation overstrygning af mit tegltag når vejret bliver lidt bedre.<br />Jeg er dog lidt i tvivl omkri...

  • Spørg Bolius

    Hvilken bunddækkeplante vælges?

    Vi har en jordskrænt ca 1 meter høj som ligger i den sydlige del af haven og skråner ned i haven. Den er ca 30 meter lang. Endnu en jords...

  • Spørg Bolius

    BBR: Ændring med tilbagevirkende kraft?

    Vi vil overtage mine forældres landejendom. Vi skal have korrigeret oplysningerne i BBR, fordi de har været forkerte. Kan det betyde, at der skal betales højere...

  • Spørg Bolius

    Toilet skvulper og trækker langsomt ud

    Vores toilet skyller dårligt ud, og skvulper når vi bader. Umiddelbart kan vi ikke se, at noget er stoppet nogen steder. Hvad kan der være galt?

  • Spørg Bolius

    Synlige installationer

    Er det korrekt, at synlige installationer, f eks radiatorer, generelt ikke dækkes af ejendomsforsikringen? vi har haft en radiatorlækage s...

  • Spørg Bolius

    Kan man selv vælge skorstensfejer

    hej<br />kan man selv vælge sin skorstensfejer til det lovpligtige eftersyn/ rensning ???<br />Jesper L....