Søg blandt 1000 spørgsmål

Her kan du søge blandt tidligere spørgsmål og svar. Måske har vi allerede svaret på dit spørgsmål.​
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så klik her og Spørg Bolius.

  • Spørg Bolius

    Hvordan er reglerne angående udsugning i køkkenet?

    Hvordan er reglerne, når det kommer til udsugning i køkkenet? Og hvordan er det med ubrugte aftræksrør? Få svaret fra Bolius ekspert her.

  • Spørg Bolius

    Gulvvarme garage

    Jeg er ved at bygge mig en ny garage/værksted, og vil gerne have gulvvarme i den. Mit spørgsmål er hvilke krav der er til isolering i gulv, vægge og tag?

  • Spørg Bolius

    Maling af betontagsten

    Hej Jeg er blevet kontaktet af et tagfirma, som har givet et tilbud på maling af mit 25 år gamle betontagstenstag. Er det en god invester...

  • Spørg Bolius

    Fortrydelsesret mægleraftale

    Efter 3 dage fortrød jeg den mægleraftale, jeg havde skrevet under på. Jeg skulle betale kr. 2.500 for at ophæve kontrakten. Samtidig be...

  • Spørg Bolius

    Terrassebrædder vrider og løser sig - hvad gør vi ved det?

    For 3 år siden begyndte en 1/4 af vores terrassebrædder at vride sig og trække skruerne op eller igennem brædderne efter vinteren. Hvor sker det?

  • Spørg Bolius

    Maling af mahognivinduer

    Hej Bolius. Vi bor i en murermestervilla fra 1936 og skiftede vinduer i år 2000 til mahognivinduer på 1. sal. Den rødbrune farve passer...

  • Spørg Bolius

    Maling af nye sorte varmerør til hvid

    Hvilke malinger skal man bruge på disse varmerør. Jeg bliver meget taknemmelig for svar på dette. Venlig hilsen Beth Lundstrøm...

  • Spørg Bolius

    Omfangsdræn og isolering

    Hej Bolius. I forbindelse med renovering af mit hus fra 1945 er turen nu kommet til kælderen. Der skal etableres nye kloakledninger, omfa...

  • Spørg Bolius

    faste indvendige lamper

    Vi skal flytte fra vort hus, og i købsaftalen står der, at faste indvendige lamper i køkken og baderum følger med huset. Hvad forstås v...

  • Spørg Bolius

    Ståltag lagt oven på bølgeeternit

    Anbefales særlige foranst. m.h.t. ventilation m. henblik på bortledning af kondensvand fra ståltaget. Sommerhus m/ loft til kip. Bent Mo...