Søg blandt 1000 spørgsmål

Her kan du søge blandt tidligere spørgsmål og svar. Måske har vi allerede svaret på dit spørgsmål.​
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så klik her og Spørg Bolius.

  • Spørg Bolius

    Hvordan opfriskes og vedligeholdes en bordplade af rosentræ?

    <b>Hej Spørg Eksperten<br /></b><br /> Min bordplade af rosentræ er cirka 13 år gamle og er med tiden blevet skjoldet og 'grå' af fugt o...

  • Spørg Bolius

    Behandling af vinylvægge i badeværelse?

    Jeg bor i et svensk træhus mærket Eksjö bygget i 1988. I huset er der et gæstetoilet og badeværelse, der begge er beklædt med vinyl på vægge og gulv. Kan det...

  • Spørg Bolius

    må man eje 2 helårshuse ?

    Hej. Overvejer at købe et helårshus i Karrebæksminde , bor ved nakskov i et helårshus men vil gerne eje begge to.....Der er bopælsplig...

  • Spørg Bolius

    Samejeroverenskomst ved ideel anpart

    Følger en tinglyst samejeroverenskomst automatisk ejendommen, således at den gælder for nye ejere, eller skal der tinglyses en ny ved ejerskifte?

  • Spørg Bolius

    Køb og indretning af tagetage

    En famlilie vil gerne inddrage et tidligere tørreloft som en del af deres lejlighed, og de søger derfor gode råd og inspiration.

  • Spørg Bolius

    Lejekontrakt med købekrav

    Jeg står i en situation hvor jeg har fundet drømmehuset men pt har noget gæld jeg skal helt af med før jeg må købe. Jeg har talt meget...

  • Spørg Bolius

    Ventiler i vinduer og døre

    Hej, Jeg bor i et hus fra 2005 med ventiler i vinduerne. Vinduerne er af mærket Rationel. Jeg vil gerne vide om ventilerne lukker varmen...

  • Spørg Bolius

    genvex og støj

    Vort Genvexanlæg støjer. Det er et Genvex 300 S fra 1986. Huset er født med det. Kan det støjdæmpes effektivt (vi er nødt til at sluk...

  • Spørg Bolius

    Krav til ny dør mellem hus og garage?

    Vi har lige nu ingen dør mellem hus og garage, men det vil vi gerne have. Er der brandkrav eller andre krav til en sådan dør?

  • Spørg Bolius

    Hvilke ejendomme bedst lydisolerede?

    Jeg kigger efter en lejlighed, og et af mine krav er, at den skal være godt lydisoleret. Spørgsmålet er, hvilke ejendomme, der er bedst l...