Søg blandt 1000 spørgsmål

Her kan du søge blandt tidligere spørgsmål og svar. Måske har vi allerede svaret på dit spørgsmål.​
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så klik her og Spørg Bolius.

  • Spørg Bolius

    Overraskende plader på ydermuren.

    Hej - Vi købte et hus for små 5 år siden. Huset er fra 1931. Nu har vi netop opdaget, at ydermuren i stueplanen er dækket af træfiberp...

  • Spørg Bolius

    Forsikringens forpligtelser til at overholde bygningsreglement

    Vi har pt en stor skjult rørskade på et gammelt badeværelse fra 1972. Oprindeligt troede vi de bare skulle reparere lidt omkring selve l

  • Spørg Bolius

    Nyt gulv buer og knirker

    Hej. Jeg har købt et 210x22 mm ege gulv. Det blev lagt medio oktober. Underlaget er støbt i september og med gulvvarme. Lagt på strøer, ...

  • Spørg Bolius

    Brugsret til parkeringsplads

    Hej vi har for fem år siden købt en lejlighed samt en brugsret til en nummeret parkeringsplads i en parkeringskælder. Vores parkeringslau...

  • Spørg Bolius

    Kan bungalow bære en 1. sal?

    Hej Vi er interesserede i at købe et hus i Vanløse. Der er tale om en bungalow fra 30erne med fuld kælder. Huset har bærene ydervægge ...

  • Spørg Bolius

    Tvunget medlemskab af grundejerforening

    Jeg er grundejer på en offentlig vej, men er tvunget medlem i en grundejerforening, hvor stort set alle medlemmerne bor på en privat vej. ...

  • Spørg Bolius

    Nedrivning af muret udestue

    Vi har en tilbygge udestue i mursten, der skal rives ned, idet den har sat sig og derfor har slået revner.<br />Det er et rækkehus fra 45,...

  • Spørg Bolius

    Sikring af trappe mod fald

    Vi har netop lavet lege-/hyggerum til børnene i vores kælder, men er bekymrede for, at børnene og deres kammerater (børn på 7-9 år) fa...

  • Spørg Bolius

    Tinglyst medlemskab af vejlaug

    Skal et nyt vejlaugs vedtægter tinglyses, og vil det være en god idé at gøre det?

  • Spørg Bolius

    Punktfundament i sommerhus

    sommerhusets gulv er vandskadet, måske strøer også, vil gerne isolere bedre, under gulvbrædder ligger 100 mm mellem strøer, ca 20cm luf...