Søg blandt 1000 spørgsmål

Her kan du søge blandt tidligere spørgsmål og svar. Måske har vi allerede svaret på dit spørgsmål.​
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så klik her og Spørg Bolius.

  • Spørg Bolius

    Skal fuglekasser rengøres?

    Hvis man har fuglekasser i haven, skal man så selv rengøre dem, eller klarer fuglene det selv? Læs svaret her.

  • Spørg Bolius

    Kobber eller plastikrør i badeværelset ved renovering?

    Skal vi anvende kobberrør eller plastikslanger if. med renovering af badeværelset. De nye rør skal kobles til gamle kobberrør?

  • Spørg Bolius

    montering af pejseindsats

    Vores pejs har mistet nogle ildfaste sten, der skal erstattes. Skal der søges tilladelse hos kommunen til ændringen til pejseindsats?

  • Spørg Bolius

    Gulvafløb i bryggers

    Hej Eksperter. Jeg har fået bygget et færdig byg hus i 2008. Jeg har nu hørt at der skal være et gulvafløb i bryggers ifølge loven. sk...

  • Spørg Bolius

    ulovlig el

    Vi har købt et hus og fået lavet et el-tjek - efter vi er flyttet ind - og nu viser det sig, at der er flere ulovlige el-installationer. ...

  • Spørg Bolius

    Murerarbejde i frostvejr

    Jeg får pt. bygget hus af Huscompagniet og der har været en del problemer og flere ting som de har måtte lave om. Jeg har derfor mistet t...

  • Spørg Bolius

    Afløb fra toilet

    Når vi trækker ud fra toilettet på 1. sal i vores hus, bliver det meste af vandet suget ud på "slubrende" vis. Det virker som om, der ikke kan suges luft ind i...

  • Spørg Bolius

    Forkert grunder på nypudsede kældervægge. Der er brugt forankringsgrunder/blåt vand efter råd fra mureren

    Hej Jeg går ud fra at det er her jeg kan få gratis rådgivning på mail. Mit problem er forkert rådgivning fra den murer der er ved a...

  • Spørg Bolius

    Frostsikring af opvaskemaskine i sommerhus

    Hvordan frostsikrer jeg min opvaskemaskine, når jeg lukker ned for sommerhuset om vinteren?

  • Spørg Bolius

    Blodbøg i haven er 16 meter høj - hvor høj bliver den?

    Hej Jeg har en Blodbøg der er 16 meter høj og ca fra 1930, hvor meget vokser den endnu og evt hvor meget vokser den om året og hvor gam...