Søg blandt 1000 spørgsmål

Her kan du søge blandt tidligere spørgsmål og svar. Måske har vi allerede svaret på dit spørgsmål.​
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så klik her og Spørg Bolius.

  • Spørg Bolius

    Trykimprægneret træ / gips vægge

    Kære Bolius, Alle mine gips vægge er sat op på trykimprægneret træ, alle siger at det ikke er lovligt, men ingen kan fortælle mig hvo...

  • Spørg Bolius

    Tegning på tilbygning

    Skal man både have en arkitekt og en ingeniør til at tegne ens tilbygning? Og skal der evt. flere på? Eller findes der en mulighed/titel...

  • Spørg Bolius

    Salg af bolig til samlever

    For halvanden år siden købte jeg mit hus for 500.000 kr. Siden har jeg renoveret huset, og har optaget lån for i alt 1.1 mio. kr hvor bå...

  • Spørg Bolius

    Ølandsfliser indendørs vedligeholdelse

    Hvordan vedligeholder man ølandsfliser. Kan man gøre noget mod grå/hvide pletter, hvor der har været fugt? (tror jeg) Det ene sted har...

  • Spørg Bolius

    Urea

    Jeg har været så "heldig" at få foræret 25 kg Urea eller "vejsalt" med 46% kvælstof. Har så hørt, at det kan br...

  • Spørg Bolius

    Haveeksperten- oliventræ

    Jeg har et mangeårigt meget stort oliventræ i potte. Har andre vintre været på plantehotel om vinteren, men i år hos en nabo i hendes ...

  • Spørg Bolius

    Støjdæmpende underlag til tørretumbler

    Har en kondenstørretumbler i soveværelset på parketgulv. Bor på 1. sal. Hvordan kan jeg reducere vibrationerne, som forplanter sig i g...

  • Spørg Bolius

    Dilemma vdr fælleseje af et sommerhus

    Jeg ejer et sommerhus i fællesskab med min nevø. Problemet er at denne nevø er en dårlig betaler, hvilket jo nu betyder, at jeg alene f...

  • Spørg Bolius

    Er 1 radiator nok til 22 m2 køkken?

    Det afhænger af mange forskellige faktorer, hvor mange radiatorer et køkkenalrum på 22 m2 kræver.

  • Spørg Bolius

    Definition af diffusionsåben maling

    Hvordan definerer man en diffusionsåben maling udtrykt i PAM værdi. Altså hvad er loftet for at kalde den diffusionsåben?...