Søg blandt 1000 spørgsmål

Her kan du søge blandt tidligere spørgsmål og svar. Måske har vi allerede svaret på dit spørgsmål.​
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så klik her og Spørg Bolius.

  • Spørg Bolius

    Er der støbt med beton omkring sokkel til flagstang?

    Jeg skal have flyttet en flagstang med betonsokkel, som jeg ikke selv har opsat. Er det normal procedure, at man støber rindt om en betonsokkel?

  • Spørg Bolius

    Trampolin og godt naboskab?

    Hej! Vores børn har fået en trampolin som står bagerst i haven. Vores bagbo føler sig generet da de mener at børnene kigger ind i deres...

  • Spørg Bolius

    Hvem har ansvaret, hvis en person skades af væltende træ?

    I forbindelse med jeres artikel omkring grundejerforeninger, har jeg et spørgsmål. Vores foreningen ejer en lille skov, hvor træerne nu e...

  • Spørg Bolius

    For lav luftfugtighed?

    Vi fik i eftersommeren nyt betontag på vores rækkehus fra 1959. Huset er med 1. sal med skråvægge. Isoleret med et tysk produkt og et go...

  • Spørg Bolius

    Hvad kan jeg gøre for at slippe for lyden af overboen?

    Det vibrerende gulvet, djævlens gulv!!! Beskrivelse Overboens gulv vibrerer helt vildt. Det går ned i vores gulv-bjælker, min computer ...

  • Spørg Bolius

    Er det kræft i bøgehækken?

    Min bøgehæk blev plantet i november 2006. I dag opdagede jeg, at barken visner hele vejen rundt ved flere af planterne, hvorefter grenene ...

  • Spørg Bolius

    Alliker har bygget rede i vores skorsten?

    Har fået alliker med rede i en skorsten der ikke bruges til andet end udsugning fra køkkenet. Sker der skader herved eller kan skorstenen ...

  • Spørg Bolius

    Hvorfor får mine planter lus?

    Hej Bolius ekspertpanel. Jeg vil gerne spørge jer, hvordan det kan være at mine lidt anderledes juleroser/påskeklokker får lus? Sidste ...

  • Spørg Bolius

    Indeholder vores gulv asbest? Og hvordan kan det fjernes?

    Hej Har er badeværelsesgulv fra 1950-erne, der måske er støbt af magnesit. Hvordan finder man ud af, om det indeholder asbest? Hvordan...

  • Spørg Bolius

    Er filt på væggene en fordel?

    Hej.. vi er ved at bygge et nyt sommerhus.. Nu skal vi have spartelt og malet.. vi har fået 2 tilbud.. Den ene anbefaler vi får sat fi...