Søg blandt 1000 spørgsmål

Her kan du søge blandt tidligere spørgsmål og svar. Måske har vi allerede svaret på dit spørgsmål.​
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så klik her og Spørg Bolius.

  • Spørg Bolius

    Findes der en varmepumpe man kan holde ud at se på?

    Findes der en varmluftpumpe som Man kan holde ud at se på i en stue? Dem jeg har set, er kluntede og grimme. Er der nogen med farver? Vh. ...

  • Spørg Bolius

    Køb af træhus - hvad skal vi være opmærksomme på?

    Hej Bolius, Vi kigger for tiden interesseret på køb af et nyere (2006) træhus (alt er af træ ikke kun ydermur). Hvad skal vi være særl...

  • Spørg Bolius

    Er der risiko for legionella i vandet, hvis jeg skruer ned for vandvarmeren?

    Jeg har en vandvarmer i et anneks til mit sommerhus. Når vi ikke er der, skruer jeg ned til 5 grader. Jeg gør det for at spare el. Nu har ...

  • Spørg Bolius

    Forældrekøb til datter og kæreste, hvordan sikrer vores vores datter beholder lejligheden?

    I forbindelse med at vores datter og hendes kæreste flytter sammen i en lejlighed vi ejer (forældrekøb), er vi usikre på hvordan vi sikr...

  • Spørg Bolius

    Indvendig isolering, hvilken løsning kan i anbefale?

    Hej. Jeg har et hus fra 1932, som blev totalrenoveret sidste år - inden jeg selv købte huset. vi har nu opdaget at der desværre er flere ...

  • Spørg Bolius

    Massiv mur, hvordan insolerer vi indvendig?

    Hej, Jeg bor i et hus med 35 cm massive vægge. det er ikke muligt at isolere udvendigt, vil det være forsvarligt at isolere invendigt? in...

  • Spørg Bolius

    Er højden på hegn om nabo terrasse lovlig?

    Hej Bolius, min nabo har bygget en terasse hævet ca 25 cm over hans græsplæne. Oven på terrassen er der monteret et plankeværk, som st

  • Spørg Bolius

    Kommunen arbejder på vej - hvem er ansvarlig for skader på vores hus?

    Hej Bolius, Jeg har et hus ud mod en offentlig vej i en lille provinsby. For omkring 1,5 år siden blev vejen gravet op, da der skulle udski...

  • Spørg Bolius

    Hvem har pligt til at rydde væltet træ fra nabogrund og vej?

    Hej. Efter den sidste storm væltede et træ fra en grund over vej og ned på genboens grund. Billedet er trætoppen på genboens grund. Hve...

  • Spørg Bolius

    Hvad betyder det for BBR-status, hvis vi sætter døre i vores overdækkede terrasse?

    Vores hus er bygget i 1973 og havde fra starten en overdækket terrasse med to faste sider, nemlig en læmur og en mur/væg med faste vinduer mellem stue og...