Søg blandt 1000 spørgsmål

Her kan du søge blandt tidligere spørgsmål og svar. Måske har vi allerede svaret på dit spørgsmål.​
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så klik her og Spørg Bolius.

  • Spørg Bolius

    Hvis vi bygger huset selv, hvordan så med forsikring fremover?

  • Spørg Bolius

    Tørrer tøj inde - kan affugter redde indeklimaet?

  • Spørg Bolius

    Hvad koster det at få en varmepumpe?

  • Spørg Bolius

    Gode råd til kontrakt og aftaler, når vi som venner skal dele en lejlighed?

    Hej Bolius Jeg er i gang med at finde en lejlighed med nogle venner. Har I en skabelon til en kontrakt på, hvordan vi indbyrdes kan regulere deres rettigheder...

  • Spørg Bolius

    Vandtrykket er lavt - kan rørene renses eller afkalkes?

  • Spørg Bolius

    Knirkende gulve i helt nyt hus - skal vi stille krav til sælger eller til entreprenøren?

    Hej Bolius Sidste sommer købte vi et nyopført hus, som var sat til salg efter endt opførsel. Kort tid efter overtagelsen begyndte de nye flotte gulve at knirke...

  • Spørg Bolius

    I råder til at vi lader vaskemaskinen køre om natten - men hvad med den større risiko for brand i huset?

    I giver gode råd til hvordan man sparer penge på strøm. Et af dem er det, at køre vaskemaskine og opvaskemaskine om natten. For et par år siden gik der ild i...

  • Spørg Bolius

    Udestue eller tilbygning hvad er forskellen - når det skal godkendes i kommunen?

    Hej Bolius. Kan I hjælpe mig med at forstå hvordan definitionen er på hhv. en udestue og en tilbygning. Vi har en sag hvor sælger er ved at få godkendt en...

  • Spørg Bolius

    Kan jeg opbevare bøger under sengen - uden risiko for skimmelsvamp og dårligt indeklima?

  • Spørg Bolius

    Gælder jeres råd om ikke at fjerne mos også for stråtage?

    Jeg har med interesse læst jeres artikler mht mos på taget. I skriver at mos ikke behøver at blive fjernet men nævner kun eternit og tegl tage. Hvad med...