Søg blandt 1000 spørgsmål

Her kan du søge blandt tidligere spørgsmål og svar. Måske har vi allerede svaret på dit spørgsmål.​
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så klik her og Spørg Bolius.

  • Spørg Bolius

    Kan vi selv rense drikkevandet for pesticidrester?

    Hej i og med at pesticerester stiger i de danske boringer og regeringen er langsom med at gøre noget, så tænkte jeg om, der findes rensningsanlæg til hjemmet,...

  • Spørg Bolius

    Skal mosset blive liggende på taget eller fjernes med algebehandling?

  • Spørg Bolius

    Hvordan holder jeg betonen ren og pæn?

    De karakteristiske hvide betonbjælker/pergolabjælker på mit Unic 119 betonhus er højtryksrenset i sommer. Den tidligere ejer malede dem med keim maling, og en...

  • Spørg Bolius

    Kan træ/alu-vinduer vedligeholdes eller skal vi vælge trævinduer når vi ønsker god kvalitet og lang levetid?

    Har i nogen erfaring med ir på træ alu vinduer. Vi står for at skal have nye vinduer og døre til ca. 200.000,- og vil helst have træ alu pga. de fordele det...

  • Spørg Bolius

    Hvordan brandsikres entredør med glaspartier?

  • Spørg Bolius

    Hvor meget vand og varme bruger en familie med to børn i forhold til en enlig med delebørn?

    Hvordan fordeler vi varmeregningen i tofamiliehus, hvor den ene er familie med 2 børn, mens den anden er enlig med to delebørn - men bor i tagetagen?

  • Spørg Bolius

    Burde der være krav om sikring mod vandspild ved fx rørskade - kan man selv sikre sig?

  • Spørg Bolius

    Skimmel i isoleret kælder, hvad er årsagen, hvad gør vi - og dækker ejerskifteforsikringen?

  • Spørg Bolius

    Kan vi fylde krybekælderen op med (flamingo) isolering, og så undgå at lave nyt betondæk?

  • Spørg Bolius

    Kan vi plante frugttræer i krukker?