Søg blandt 1000 spørgsmål

Her kan du søge blandt tidligere spørgsmål og svar. Måske har vi allerede svaret på dit spørgsmål.​
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så klik her og Spørg Bolius.

  • Spørg Bolius

    Kan jeg grave mit skur 30 cm ned?

    Jeg skal til at lave et skur ved skel og vil gerne isolere det. Kan jeg grave skuret ned, så det ikke bliver for højt?

  • Spørg Bolius

    Hvad skal et udbudsprojekt indeholde og hvad betyder kontrahering?

    sp. til arkitekten. Efter at have bestilt og betalt en tegning til nyt sommerhus hos en arkitekt, besluttede vi at gå videre med næste sk...

  • Spørg Bolius

    Hvad koster nedrivning af ubrugeligt sommerhus?

    Jeg overvejer om jeg skal købe en grund hvorpå der står et ubrugeligt hus. Kan I give et ca bud på hvad det koster af rive et 100 m2 tr

  • Spørg Bolius

    Kan en tør kælder i hus fra 1931 have fugt i kældervægge?

    Kære Bolius, Jeg henvender mig, fordi jeg har opdaget et fugtproblem i min kælder. Jeg overtog huset for ca. 1 år siden, og ifølge salg...

  • Spørg Bolius

    Kan man fjerne lugten af parfumeret vaskemiddel fra tekstil?

    Hej Eksperter Kan man fjerne lugten af parfumeret vaskemiddel fra tekstil? Og hvordan? Det parfumerede vaskemiddel lugter kraftigt og er...

  • Spørg Bolius

    Kan man reparere en laminatbordplade, der har fået brændemærker?

    Kære Bolius Kan man reparere en laminatbordplade, der har fået brændemærker - eller skal hele bordpladen udskiftes? Louise S....

  • Spørg Bolius

    Er Karlitplader farlige?

    Vi har kigget på et conta typehus fra 1969, hvor der er monteret karlitplader på indvendig side af ydermur samt på alle indvendige vægge...

  • Spørg Bolius

    Hvordan sælger jeg et hus der har hjemfaldspligt, dvs. tilbagekøbsdeklaration?

    Jeg bor i et hus med hjemfaldspligt. Jeg overvejer at sælge, og skal derfor udsætte dato for hjemfaldspligt. Er det nok at udsætte denne til år 2046?

  • Spørg Bolius

    Kan vi købe et hus med mange K3'er uden at blive skilt?

    Er det en god ide at købe et hus med mange K3'ere, hvis man ikke er de store håndværkertyper?

  • Spørg Bolius

    Skal jeg eller håndværkeren betale selvrisikoen?

    I forbindelse med renovering af vores toilet borede VVS'eren ned i et vandrør i gulvet, da han skulle genmontere toilettet. Skal jeg selv eller håndværkeren...