Søg blandt 1000 spørgsmål

Her kan du søge blandt tidligere spørgsmål og svar. Måske har vi allerede svaret på dit spørgsmål.​
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så klik her og Spørg Bolius.

  • Spørg Bolius

    Salg af andelslejlighed - kan jeg betinge at møbler og inventar indgår i salgsprisen?

    Jeg overvejer at sælge min andelsbolig i Kbh da jeg er flyttet til udlandet. I den forbindelse ønsker jeg at sælge andelen med løsøre. ...

  • Spørg Bolius

    Skader efter stormflod - hvordan dækker forsikring?

    I beskriver kun stormskader. Men der er også vandskader grundet forhøjet vandstand. Især her på Orø er man blevet ramt af en mindre tsu...

  • Spørg Bolius

    Nyt gulv i massiv ask, skulle dampspærren have været en fugtspærre - og er den placeret korrekt?

    Hej Bolius. Jeg har fået monteret nyt gulv af typen massiv ask. Gulvet er monteret på støer. Mit spørgsmål går på korrekt placering a...

  • Spørg Bolius

    Kan jeg få tilskud til at skrotte gammel brændeovn?

    Er det stadig muligt at få tilskud til skrotning af gammel brændeovn Med venlig hilsen Palle Grimshave...

  • Spørg Bolius

    Er ejerskifteforsikring nødvendig når vi vil sælge?

    Hej, vi er ved at sætte vores ejerlejlighed i en villa til salg (ikke ideel anpart) og er af de tre første mæglere, vi havde ude for at s...

  • Spørg Bolius

    Køb af hus med fin tilstandsrapport - er ejerskifteforsikring nødvendig?

    jeg har købt et hus fra 1943 med en meget fin tilstandsrapport og gældende elrapport. Jeg er i tvivl om, jeg skal tegne en ejerskiftefors...

  • Spørg Bolius

    Hvert efterår får vi store klynger af fluer indendørs - hvorfor og hvad gør jeg?

    Har et spørgsmål vedr. fluer i mit hus. Hvert år i overgang fra sommer til efterår - sept./okt. måned, bliver jeg tæppebombet med flue...

  • Spørg Bolius

    Nabo overtræder hegnslov - skal jeg kontakte kommune eller politi?

    Hvem skal jeg henvende mig til, når en nabo ikke vil flytte sin havelåge, der ved åbning er ca 50 cm ud på en vej. Jeg ser, at hegnslove...

  • Spørg Bolius

    Indvendig isolering af kælder - SkamoPlus Indeklimaplade eller Ytong Multipor?

    SkamoPlus Indeklimaplade eller Ytong Multipor Isoleringssystem? Hej Vi har hus med fuld kælder, som er bygget i 70'erne med isolerede vægg...

  • Spørg Bolius

    Kan jeg købe erhvervslejlighed, ombygge til boliger og så sælge?

    Hej Bolius, Må man bo som privat i en lejlighed der er registreret som erhverv i BBR? Det er et loftrum der er til salg som jeg overvejer ...